Grad Pakrac do 3. siječnja

Zbog kvara ili nevremena ponekad na duže ili kraće vrijeme za veći ili manji broj kućanstava  dođe do prekida opskrbe električnom energijom. Znaju li  automatski službe HEP-a za prekid opskrbe ili to potrošači koji su ostali u marku trebaju dojaviti, poslali smo upit HEP-u – distributivnom području Križ.

Telefonski odgovor smo u vrlo kratkom roku dobili od Alena Petrača njihovog operatera iz Križa. On nam je pojasnio da službe HEP-a znaju za svaki kvar koji su dogodi u sustavu delekovoda. No ako se on dogodio u lokalnoj trafostanici uslijed čega je bez električne energije ostao manji dio naselja ili ulice to nije vidljivo u dežurnim službama HEP-a i takav kvar bi potrošači trebali dojaviti. Za to postoji besplatan telefon na broju 0800 300 407.

Neslužbeno smo doznali da je kvar moguće prijaviti i u Lipiku na broj 311-811 te da dežurni operater neće zamjeriti ukoliko u kratkom roku više osoba prijavi telefonom isti kvar. Također neslužbeno, iskusni zaposlenici HEP-a su nas podučili kako ćemo najlakše prepoznati kvar na dalekovodu koji je odmah vidljiv u dežurnoj službi HEP-a, od našeg lokalnog koji nije HEP-u automatski vidljiv. Ako nakon  kratkotrajnog prekida opskrbe u trajanju od nekoliko sekundi, ona opet dođe na nekoliko sekundi pa opet nestane znači da je do kvara došlo na 10 kilovoltnoj mreži koji je sustav HEP-a prepoznao i automatski ga pokušao ponovo ukopčati ali radi kvara nije uspio. Za takav kvar HEP zna i poduzimaju se aktivnosti u cilju njegovog uklanjanja. Ako je do prekida opskrbe došlo bez pokušaja novog ukopčavanja, do kvara je došlo na lokalnoj mreži(220 volti) i moguće je da HEP za njega ne zna dok mu netko od potrošača ne dojavi na već navedene brojeve.

Grad Pakrac do 3. siječnja